вторник, 31 мая 2011 г.

Мислення


Якщо батьки замисляться та ще в ранньому дитинстві малюка поставлять собі завдання інтелектуального розвитку своєї дитини, то результат може виявитися вражаючим. Це все через те, що ще в ранньому дитинстві в неї формуються навички, які будуть корисними надалі.
Причому можливість для розвитку певних психічних функцій з’являються в певному віці – ранньому дитинстві. І якщо упустити момент, то потім таких можливостей уже не буде. І те, що в три роки пізнавалося б без зусилля, у дванадцять років буде викликати величезні труднощі.

Щоб малюк легко залучався до процесу навчання, йому повинно бути цікаво.

А оскільки малята дуже люблять і хочуть гратися, то й учити їх потрібно, граючись.
Сьогодні до послуг батьків у магазинах продається велика кількість літератури та методик для розвитку інтелектуальних здібностей дитини. Ви можете обрати одну або декілька. Тренуйте пам'ять дитини, без неї неможливим є розвиток мислення. Учіть малюка рахувати мовчки, а не за допомогою пальчиків. Змушуйте працювати його значеннєву пам'ять. Наприклад, покажіть маляті декілька картинок (ведмедика, зайчика, кубик, пірамідку, чашку, олівець, зошит , годинники) і потім попросіть назвати те, що він побачив. Малюк скористається своєю зоровою пам’яттю і згадає картинки. А тепер спробуйте залучити ще й змістовну пам'ять. Складіть маленьку розповідь: «Ведмедик і зайчик один раз так загралися кубиком та пірамідкою, що забули виконати завдання олівцем у зошиті». Нехай маля продовжить розповідь далі. Якщо казка сподобається дитині, продуктивність запам’ятовування збільшиться в декілька разів.
Для розвитку дитячого мислення Ви можете використати звичайні шахи. Так само дітям цікаві й завдання із сірниками, коли потрібно перекласти тільки один сірник, щоб зображення змінило напрямок. Привчайте малюка до розгадування головоломок і розв’язання задачок із «секретом», і незабаром він сам попросить Вас підкинути нову задачку для розуму.

Як розвивати мислення дитини?

Ø Нехай це будуть не заняття, а гра
Ø Завдання повинні бути важкі, але такі, що дитина може виконати, їх необхідно ускладнювати поступово, інакше малюк втратить до них інтерес.
Ø Для малюка дуже важливо, якщо він бачить батьківський інтерес до завдань на кмітливість і винахідливість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий